В ДП «Великобичківське ЛМГ» відбулася нарада з керівниками, вчителями та учнями шкільних лісництв на тему: «Проблеми шкільних лісництв та шляхи їх подолання»

Ажіотажний попит на дрова
14 Лютого, 2017
Акція «Майбутнє лісу у твоїх руках – 2017»
17 Березня, 2017
Показати всі

В ДП «Великобичківське ЛМГ» відбулася нарада з керівниками, вчителями та учнями шкільних лісництв на тему: «Проблеми шкільних лісництв та шляхи їх подолання»

23 лютого на базі ДП «Великобичківське ЛМГ» відбулася нарада з керівниками, вчителями та учнями шкільних лісництв на тему: «Проблеми шкільних лісництв та шляхи їх подолання», за участі директора ДП «Великобичківське ЛМГ» Юрія Михайловича Сойми, головного лісничого Романа Васильовича Ясінчака, начальника лісогосподарського відділу  Григорія Григоровича Бернара, та інженера лісових культур  Сергія Васильовича Обриського.

Головна мета наради – налагодити роботу шкільних лісництв у відповідності до діючих програм та практична робота на місцевості. Як зазначив Сойма Юрій Михайлович, шкільні лісництва – це дуже важливий напрямок діяльності, адже головною його метою є виховання у підростаючого покоління свідомого ставлення до природи, бережного відношення до лісу та його мешканців. А ще, що не менш важливо, професійна орієнтація учнів, підготовка майбутніх спеціалістів лісового господарства.

Під час наради заслуховувались звіти керівників про роботу шкільних лісництв, а також доцільність їх існування. Сергій Обриський підкреслив, що основою є лісова педагогіка як частина екологічної освіти – це навчання про лісову екосистему та, на прикладі лісу, виховання людини в напрямку сталого способу життя. Вона використовує активні методи і форми практичного і проектного навчання. Лісова педагогіка не тільки забезпечує знаннями, але задію’є і емоційну сторону людини, сприяє набуттю практичних навичок і працює в напрямку всестороннього розвитку особистості.

Активна дискусія розпочалася на обговоренні, до  якого долучилось не тільки керівництво та вчителі, але й присутні учні, що свідчить про небайдужість молодого покоління до сучасного стану навколишнього середовища та біорізноманіття. Піднімались такі питання, як: створення шкільних розсадників та догляд за ними, популяриза

ція лісогосподарської справи, надання матеріальної допомоги шкільним лісництвам, залучення учнів до весняної посадки дерев, закріплення від лісництва невелику територію, яка відносить до лісового фонду та майстра від лісництва для пізнання основ лісокористування, активна співпраця школи з лісництвами.

Автор: Обриський Сергій Васильович