ДП “Великобичківське ЛМГ” проводить конкурс на підбір організацій по наданню послуг по заготівлі в 1-2 кварталі 2019р.
7 Березня, 2019ДП “Великобичківське ЛМГ” проводить конкурс на підбір організацій по наданню послуг по заготівлі в 1-2 кварталі 2019р.
22 Березня, 201913 березня 2019 року начальник відділу лісового господарства ДП «Великобичківське ЛМГ» − Обриський С.В. та вчитель біології Верхньоводянської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, керівник Верхньоводянського шкільного лісництва – Дробчак О.І., взяли участь в семінарі-тренінгу з лісової педагогіки для лісівників і педагогів Закарпатської області, на базі Тячівського лісового господарства. Завдяки організації та проведенню таких семінарів поширюється досвід та практичні напрацювання сучасних (європейських) підходів ведення сталого лісівництва у Карпатському регіоні, а також напрацювань у сфері лісової педагогіки, як складової екологічного виховання. Даний захід проводився у рамках українсько-словацького проекту FORSOC: «Ліси для суспільства – ліси без бар‘єрів», українськими партнерами, якого є ГО «ФОРЗА» та ЗОУЛМГ.
Мета проведення семінару – ознайомлення аудиторії з поняттям «лісова педагогіка», а також розповсюдження досвіду, перейнятого від словацьких партнерів, передача знань, напрацювань та практичних навиків роботи з дітьми та іншими цільовими групами у сфері навчання про ліс. Це також нестандартне навчання про лісові екосистеми і взаємозв‘язки між людиною і лісом у цікавій ігровій формі, яка залучає органи чуття, через спостереження та дослідження природи, допомагає краще відчути, зрозуміти природне середовище через враження та проведення пригодницьких екскурсій для різних цільових груп.
Основним місцем проведення заходів лісової педагогіки є ліс і його середовище, він є одночасно метою, предметом і дидактичним інструментом.
Завдяки здобутим навичкам на семінарі усі учасники навчилися тому, як правильно потрібно проводити заняття з цільовими аудиторіями в залежності від обраної теми заходу та його мети: працюючи в групах, створили назву і девіз команди, представили її та розробили свою відповідну програму заходу.
Подані приклади інтерактивного супроводу на навчальних стежках допоможуть учасникам семінару у подальшій роботі з цільовими аудиторіями, сприятимуть розумінню значення лісу для підвищення якості життя та формуватимуть у широкої громадськості екологічну свідомість та спільну відповідальність за стан довкілля.